LOOK FORWARD AND SMILE

idag har jag haft en deppdag, men såna ska man tydligen ha ibland med. dagen blev dock bättre när jag tog en runda upp till bästa tjejerna på make up store a6 och shoppade loss lite :) & förresten, ni som inte bokat era balsminkningar ännu så ring direkt; 036-127170. 

detta fick jag med mig idag:
sminkborttagning "foaming gel cleanser" denna är underbar!, fuktcreme "night time" (jag använder nattkräm även på dagen då jag har torr hy), ansiktsvatten "face cool balm" ett milt ansiktsvatten för lite mer känslig hy.
microshadow, isblå "lagoon" nyinkommen!
& så en liten present till en fin vän :)



Kommentarer
Hanna

Ja det var verkligen jätte roligt! Men det är la klart, ibland är det faktiskt kul att ha lite långt också :D så det tycker jag absolut du ska göra om du är sugen på det :) hoppas din deppdag blev bättre sen gumman, dom dagarna finns dom med! Tyvärr <3

2012-04-11 20:36:27
URL: http://hannaajosefsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!