JAG FÅR VERKLIGEN BE OM URSÄKT...

men om jag säger att min iphone är kaputt och inne på lagning, och jag numera får använda en gammal ericsson så kanske ni har liiiite förståelse!?! jaja, min helg har vart kanoners och jag har tillbringat den hos mitt hjärta. tagit hand om mina favvohundar och dessutom har jag ridit och (håll i er) kört traktor, haha! ni anar inte hur kul det va att köra traktor, fick släta crossbanan i kungsör och sen fick jag även ta fram mina gamla gridgirltalanger och hålla 15/5sec skylten åt grabbarna ;) idag har jag jobbat lite på macken igen! nu är jag helt slut och ska unna mig en sovmorgon imon. på kvällen blir det kurs med pappsen!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!