Äntligen

ibland blir man positivt överraskad av vänner som knappt är ens "vänner" men som ändå bryr sig och är omtänksamma. en sån sak gjorde mig glad idag :) har stirrat runt som vanligt och äntligen fått ordning på min resväska (vilket borde gå hur snabbt som helst nu med tanke på hur ofta jag packar ner och upp). dessutom fick jag tillbaka min älskade iphone idag, eller min & min, jag fick en ny som jag ska vara löjligt rädd om nu. imorgon har jag en hel del att göra; till vårdcentralen, jobba på el maco & sen åka direkt till min pojk. godnatt ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!