VILA I FRID JÖNKÖPINGS STJÄRNA

får ursäkta för den dåliga uppdateringen. måste även denna gång ta upp något tragiskt. jönköpings stolthet stefan liv omkom i flygolyckan i ryssland igår. det är fruktansvärt och jag sänder mina tankar till hans nära och kära, framförallt hans fru och 2 söner. stefan som är från mina trakter och tillbringat mycket tid i lilla norrahammar, lika gammal som min bror samt en stor profil känner man väl till. vila i frid, du har laget med dig.



det händer bara för mycket nu, det känns som att varje gång jag uppdaterat här det senaste har jag skrivit orden vila i frid. jag vill bara ha ett slut på allt det tråkiga, det räcker nu och för längesen.

va rädda om er och ta inte livet för givet. PUSS ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!