SM TIBRO

haft en kanonhelg i tibro. båda mina pojkar kvalade in och det va klart för söndagens race. efter en otäck olycka var mina nerver såklart ännu värre än vanligt, men de båda klarade sig oskadda. toni bröt första heatet på grund av att han är dåligt tränad, förståndigt ändå eftersom den banan är farlig när man är trött. i andra heatet lämnade toni återbud. mitt hjärta blev 15:e i första och 6:a i andra, sååå bra :) blev dessutom bg:s två gånger denna helgen!! i lördagskväll med josse, oliver & robin, mucho trevlo :)


nu längtar jag bara tills jag får träffa min fina pojk igen! saknar honom redan... ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!