RAPPORT

började med ett inlägg igår, men då kom min fina pojk och då glömde jag helt plötsligt bort er, sorry! min pojk kvalade in och i första heatet gick det sådär, medan det gick bra i andra heatet då han blev 14:e :) bror min var 4:e reserv och fick inte köra, vilket kanske var tur med tanke på att banan var så farlig och han är så otränad. har vart en kanonhelg och nu längtar jag redan till nästa helg då det är dags för SM i Tibro och då får jag träffa mitt hjärta igen :) tror dom sänder det på tv:n imorgon för er som är intresserade, återkommer med tid och kanal, puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!