JAG VET

jag vet, jag är kass på det här för tillfället, men saken är den att jag har så sjukt mycket att göra. hade tänkt att ta ett litet break med det här med bloggen ett tag. men vi får se. har iallafall rullat en permanent hemma nu, och den blev nog bland de bästa jag rullat. skönt, det behövde jag med tanke på att om exakt en vecka vid denna tidpunkten har jag till och med fått reda på om jag klarade de olika momenten på deltidsprovet eller inte. börjar bli nervös nu! valde dessutom att byta till wellas färger idag till min färgmodell, nervöst. ska väl återgå till mitt liv för tillfället, pluggandet...! projektarbetet är iallafall klart nu :) PUSS

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!