SAKNADEN

mycket känslor ikväll... dels har jag ruggigt ont i huvudet, kanske är så det känns när man har migrän!? men även att det gör ont är det inte det som är det värsta. mitt hjärta har åkt till holland och jag saknar honom redan så mycket att jag inte vet vad jag ska ta mig till. okej, nu tänker många att jag är löjlig, men jag lovar er att hade ni haft en pojkvän som min så hade ni redan vart påväg till honom nu... vilket jag önskar att jag kunde. ska äta lite godis och drömma mig bort nu. puss ♥


Kommentarer
Anonym

De första jag gör när jag kommer hem är att ta mig till dig. Jag älskar dig <3

2011-03-24 22:23:29

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!