BECAUSE ALL OF YOU ARE THE WORLDS FINEST

fick massa fina grejer i studentpresent, delar med mig av lite...

♥ kosta boda "läppstift"



♥ en thomas sabo ring av mammsen & pappsen (som jag önskat mig!)


♥ en ring från kenzas kollektion av min kära pojkvän!





♥ en britney spears konsert av mina kära syskon!!


♥ en thomas sabo-berlock av kusin lina (som överraskade mig, hon kommer från dalarna)


 ja, det va ett litet smakprov... som ni förstår älskar jag allt med vingar, fick även ett porslinsfat med vingar-motiv, älskar vingar! fick jättemycket annat fint med och presentkort och grejer. tack fina ni ♥ PUSS!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!