FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEEEN!....

fyfan vad jag är bra!



tänkte dela med mig av min underbara studentvecka:

♥ måndag: hos älskling. lugn dag
♥ tisdag: klassens dag, va ute och åt på piren med mina fina sagoféer. därefter spontan alkoholkonsumtion tillsammans med några i klassen. började på waffis och slutade på rosenlunds IP med en flaska jäger...
♥ onsdag: seg... hjälpte mammi med allt. kvällen började med tacokväll hos mandy med henne och madde, sen utgång! vandrade mellan cbar och saltis. masssssa studenter :)
♥ torsdag: fixade mina naglar. på kvällen fixade vi vårat flak, och jag lovar att ingen hade större flak än vi!! kvällen avslutades med pizza med älskling, madde, jullan & felicia.


♥ FREDAG / STUDENTDAGEN:
började 07.00 hos min lärare ingela på ljungarum. bästa champagnefrukosten med hela sagofén, massa mat och champagne. vi åkte sedan upp till skolan för att lyssna på rektorns tal och blabla... gick till klassrummet, skrev i mössorna osv. tog studentfoto, åt i matsalen, fick betygen.... klockan blev strax innan 13 och det va våran tur att hänga ut genom fönstrerna och skrika! strax efter 13 sprang vi UT!!! nu till det bästa....
inte nog med att min fina familj+pojkvän var där med min förövrigt snygga skylt.... helt plötsligt står min kusin lina där, SOM VARIT I AUSTRALIEN I ÖVER ETT HALVÅR!!! den lilla ungen som sa att hon skulle komma hem tidigast i juli... tårarna bara sprutade, jag blev så jävla glad, underbara människa! hon kom hem och överraskade mig och ja, det är obeskrivligt. lina, jag älskar dig!!! ♥



efter allt gråt, skratt och tunga saker runt min hals hoppade vi på flaket och åkte genom jönköping. LÄTT det roligaste jag gjort i mitt liv! sån sjuk känsla. väl klara och jag ska hoppa av... ojdå, tappade iphonen i backen och spräckte skärmen. tog det med ett gott skratt, det va ju studenten :) åkte hem och åt och firade med släkten. fick MASSA FINA PRESENTER. berättar vad imorgon :)



utgång på kvällen, vandrade mellan sliver/harrys och cbar. tillbringa mestadels kvällen på cbar och bättre kunde den inte bli! TACK ALLA som gjorde min studentdag till mitt livs bästa dag, ni som ännu inte upplevt den, TA VARA PÅ DEN & NJUT VARENDA SEKUND! börjar nästan gråta efter detta inlägget...



PUSS ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!