ALLA ÄR VÄLKOMNA!

nu kan ni boka tid hos mig på salongen. känns skönt att va tillgänglig för mina kunder igen efter semester osv. Vill ni boka tid går ni in på http://www.hairinc.se och trycker på "boka tid" sedan på mitt namn. då får ni upp alla lediga tider jag har, sen är det bara att välja en tid och boka. Ni kan givetvis be mig boka in er också eller ringa salongen på 036-160020. priserna jag har är rabatterade :) som sagt, ALLA är välkomna :) länk till Hairincs hemsida hittar ni längst ner i kategorispalten till vänster om er!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!