TORRA LÄPPAR? TIPS!

nu på vintern har väl nästan varenda kotte lite fnas om läpparna? själv har jag mer torr hudtyp än fet, därför vill jag tipsa om något riktigt bra till läpparna. och tro mig vänner, det tog lååång tid innan jag hittade ett som verkligen fungerade, och den är underbar! visst, aningens dyrare, men värt det, för visst vill ni ha kyssvänliga läppar även i vinter? dessutom är det solskyddsfaktor 15!

Elisabeth Arden eight hour cream lip protectant stick (finns även i olika färger, men jag brukar använda det transparenta antingen för sig eller med annat läppglans över!)
Pris ca: 270kr
finns bl.a på kicks.





visst ser de exklusiva ut!?

take care!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!