TIPS FÖR LÅNGA FRANSAR

de som känner mig vet att det absolut viktigaste för mig när jag sminkar mig är att mina ögonfransar blir bra och att varenda frans ligger på sin plats.(givetvis är basen viktig med) jag är ute efter längd på fransarna - INTE volym. därför vill jag tipsa er om en GRYM mascara. och vad bra det känns att man för en gångs skull inte behöver köpa det dyraste märket för att få det bästa, tro mig, jag har provat. att böja fransarna är viktigt med, men gör det bara om du kan göra det på rätt sätt!

MAYBELLINE DEFINE-A-LASH MASCARA - DEN GRÖNA! (den rosa ger volym)
ca: 149kr



här har jag använt den gröna mascaran!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!