EFFEKT - EXTENSIONS - TIPS!

är du blond, har poröst hår och är sugen på en effektslinga i någon färg? (funkar givetvis för brunetter med) istället för att färga en slinga, sätt då i några slingor löshår som du sedan kan ta bort när du vill. sliter MYCKET mindre på håret än om du plötsligt inser att du vill ha den där svarta slingan vitblond igen... dessutom kan du ju mixtra lite och byta färg ofta, själv är jag sugen på någon röd effekt, eller kanske rosa igen!? :)

vi fick testa att sätta i några slingor på varandra idag. här har jag en svart slinga av tapehår. jag är nu utbildad inom både tape och keratin!




PUSS ♥


Kommentarer
Desirée

Jag tycker vi kör på rosa snart igen ;)

2011-01-25 09:56:30
Tina

det tycker jag med darling!! ;)

2011-01-25 20:31:07
URL: http://tinadahl.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!