15 JANUARI ÄR EN SPECIELL DAG...

sitter i bilen påväg mot göteborg, fröken dahl fick bara med sig 5 väskor den här gången. ska jag nog klara mig på det en natt...!

idag, 15 januari faller två stora händelser in. vi börjar med det roliga...

MIN SYSTER FYLLER HELA 28 ÅR!! STORT GRATTIS! love you ♥



och nu till det tråkiga... (okej, en gnutta roligt kanske)
min kusin lina åker till austrialien idag, och är borta på obestämd tid. därmed missar hon min student, jag kommer seriöst inte klara mig utan henne, vill ha någon att dela mina tårar med som förstår mig precis. va rädd om dig hjärtat!



♥♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!