LUNDBERG

Annas skokollektion har äntligen kommit ut på nelly.se !! high heels på hög nivå, och även att jag inte kan gå i dom ska jag åtminstone gynna goaste Anna! man får öva...  Anna är en jönköpingstjej med fötterna på jorden och en supergullig tjej med sin egna stil, så kul att hon även blivit designer! kolla in märket "Lundberg" på nelly.  jag kan dock inte bestämma mig... vill ha alla!

 Stockholm Shoes SEK 499, Lundberg - NELLY.COM
 Stockholm Shoes SEK 499, Lundberg - NELLY.COM
Linnea Shoes SEK 449, Lundberg - NELLY.COM
Linnea Shoes SEK 449, Lundberg - NELLY.COM

Hong Kong Shoes SEK 599, Lundberg - NELLY.COM

Astrid Shoes SEK 599, Lundberg - NELLY.COM

jag är kääär!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!