SOM GRÄDDE PÅ MOSET...

hihi, riktigt nöjd. älskar det där lilla extra ibland, att bjuda till lite :) har gått bra idag på salongen, imon är det en ny dag med nya kunder, sen får jag älskling och helg. har fortfarande inte rört mitt konto, hur sjukt är inte det? jag tina dahl har inte spenderat en enda spänn på en veckas tid. mamma gapade bara när jag berättade, och tyckte att jag faktiskt fick unna mig nånting. men icke. stolt över mig själv, så imon tänkte jag använda det på hemmakväll efter jobbet och köpa lite gotte till mig och min pojke. det är väl okej?



natti!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!