NÖJD TJEJ!

haft en kanonhelg på sm-banan i Finspång. mina pojkar kvalade igår och idag var det dags för heat. för brorsan var målet att ta sig i mål i båda heaten med tanke på hur otränad han är. han fixade det galant och slutade 28, 26. för min älskling gick det ännu bättre, målet där va topp 20 och han slutade 10 och 8.. grymt bra! stolt över mina båda pojkar :) dessutom har jag hängt ut med pitboarden, vevat med armarna, coachat och klappat så jag är helt slut nu.. men vad gör man inte, där jag trivs som bäst :) hörs i veckan! PUSS

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!