MAKE ME UP

♥ Ina; Hej kan du inte skriva i ett inlägg vad du änvänder för smink? :)

självklart kan jag det! måste börja med att säga att jag är en make up store-tjej, älskar deras produkter och speciellt de goa tjejerna på a6 som jag handlar av :) produkterna är dryga och värda varenda krona!

nu på sommaren har jag dock bara mascara och läppglans. om jag ska hitta på något (utgång, middag osv.) brukar jag använda mig av: (detta är mina favoriter, har oftast inte allt samtidigt!)

♥ en lätt foundation - "hydralight" isa dora
♥ mascara -"define a lash" maybelline
♥ cover all mix - make up store
♥ solpuder - i.d bare minerals
♥ rouge - e.funkhouser new york (dock hittat ny favorit på make up store!)
♥ svart kajalpenna - make up store
♥ ögonbrynspenna - make up store
♥ vit kajalpenna - "vanilla" make up store
♥ ljusrosa kajalpenna - "pink dreams" make up store
♥ rosa läppglans - "zap" make up store (min absoluta favorit!)

tycker dock om att variera lite på läpparna! min favorit är "zap", men använder även "pink" eller läppstiften "senorita", "blush""culture" från make up store. har jag rött glans på läpparna är det från dior. använder även ett pensel/borstset från make up store till alla produkter! har massvis med ögonskuggor också men de används sällan...

"zap" på bilden


rött glans från dior


penselset, borstar med äkta hår


här på bilden med mascara, rouge, ljusrosa pennan "pink dreams", vit penna "vanilla" och läppglanset "zap. ögonbrynen är färgade!




hoppas du fick svar på vad du ville :) nåt mer ni önskar så säg bara till! PUSS


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!