IMON ÄR DET IMON :)

jag och sandra har vart hos pia idag och hälsat på hennes lilla bebis och emma. så söta! sen åkte jag till min kära vän evelina och fick en rundtur i deras fina hus samt en fika och snackis :) har även vart ute på en promenix efter order från min pojkvän. dessutom krupit ner allaredan. haha, ni måste ju tro att han mutar mig med något efter som jag är så lydig!! skämt åsido ;) imon är det jobb på salongen som gäller. och imon kan vi säga imon, ellerhur älskling?

lyxar till det med en "dagens look"


puss på er ♥


Kommentarer
Hjärtegullet

Du vet vad jag mutar dig med ;) Ses imorn hjärtat :)

2011-08-18 12:49:44
Plutten

Hörru.... ;) Ja det gör vi äntligen :) <3

2011-08-18 13:42:57
URL: http://tinadahl.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!