FLICKAN MED GULDBYXORNA? SKULLE INTE TRO DET...

idag har jag införskaffat mig ett busskort. vet inte om jag redan ångrat mig efter att ha väntat en halvtimma på bussen... har dock inte råd att lägga pengarna på bensin och parkering varje dag när jag kommer ha lärlingslönen.... haft mycket att göra idag, och avslutade med goaste Elin! nu ska jag hem och andas ut, imon är jag ledig och det ska bli sååå skönt. då ska det packas och fixas inför en sm-helg i Finspång. har även fått order från min pojke att träna lite, om jag hinner... och orkar... ;) hoppas ni mår bra! puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!