KERATINBEHANDLING

blev så imponerad av min klasskompis hår efter att hon gjort maria nilas keratin smoothing system-behandling. ni har säkert hört talas om brazilian blow-out? en liknande anti-frizz behandling som nyligen blev förbjuden i sverige på grund av att den var bevisat cancerframkallande. de har nu gjort om sin till brazilian blow-out zero. i vilket fall som helst så kommer det mycket sånt på marknaden nu, och det är väl mest för dig som har väldigt frissigt, sönderpreparerat och ostyrigt hår. skulle vara grymt kul att testa på någon. behandlingen håller i ca 12 veckor och kostar ungefär från 2000kr.

här är några före & efterbilder!















imponerande va? kolla på tjejen med röd tröja! för personer med den typen av hår är detta guld värt för dom!
ciao ♥


Kommentarer
Ullis

Har du hört om Frizz-Out organic?

Jag var på salong 3000 och provade den. Kan varmt rekomendera denna produkt. Mitt hår känns galet bra.

Den är helt organisk,och det är ju skönt att man kan vara lite snäll mot naturen samtidigt som man blir fin i håret.

2011-04-13 13:47:17
Tina

Hej Ullis!



Nej den har jag inte hört talas om, men kul tips, och bra att den fungerar, ska genast läsa lite om den :)

2011-04-13 23:15:38
URL: http://tinadahl.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!