YOU DON'T KNOW HOW IT WAS BEFORE

vilken fullspäckad helg!

i fredags var jag nästintill fullbokad på salongen, en bra dag! sen gick jag upp till tonis lägenhet och hälsade på mina fina syskon en sväng. sen hem, byta om och dags för förfest med fina fröken Desirée! när vi va lagom i form gick vi ner mot cbar och körde kvällen lång! mötte även upp bea & linnea. mycket bra kväll!

fina du!








lördag och jag vakna upp i brorsans lägenhet. hem, fixa systers hår och byta om, sen blev det jobb till 22. blev en spontanutgång med linnea! dock en nykter sådan då jag lovat hämta sofie & henke.

sov 3h inatt, sen ringde klockan. frisörmässa i skövde med lotta, och det va jättebra faktiskt! mycket skratt & så har man blivit lite inspirerad :)

dags att sova nu. imonbitti äre skolfoto & jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig......
pussnatti

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!