FRIDAY, I'M IN LOVE

jisses vilken dålig uppdatering, dethär är inte okej...

haft en kanondag på salongen idag! fullbokad och jobbade över en timma, men det äre värt. dessutom va ju emelies komplimang peppande :) snyggjannike va hos mig idag med, alltid lika trevligt. nu har jag tagit helg, är ledig imon! då blire att sova uuuut. ska även inhandla mig en parfym!
sov hos toni inatt! han va i skåne så jag tog hand om lyan åt han. nära och bra till salongen, hade myskväll med mig själv igår med idol. superskönt!

älskar mitt nya nagellack "Britta" från MUS, blir som ett hologram (heter det så?)


syns inte så tydligt på bild tyvärr



ciaobabes

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!