TAKE ME AWAY

här sitter jag i ett kallt och regnigt västerås med lera i håret och inbäddad i en filt. inte trodde jag att kvällen skulle bli såhär tråkig, jag som ville ut, eller iallafall festa till det lite. sm-final liksom, men jag verkar va den ändå som vill ha en bra avslutning! ja, jag är lite upprörd, för jag vill inte sumpa mitt liv.



gick sådär för brorsan idag, 1:a reserv, helt okej med tanke på att han inte är helt återställd. har stått och frusit i regnet när vi höll skyltarna idag, men det gick bra ändå.

ha en KUL kväll allihopa!
ciao

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!