REMEMBER ME

tror den där chinamedicinen hjälpte lite. dock inte mot min hals som gör askalasont när jag sväljer. därför lutar det åt en nykter helg, så jobbigt att svälja som sagt... egen hårvård idag, jag & dessi va ett riktigt team, jag gjorde henne ljus med 3 snygga brunlila slingor, och jag fick ljust med en riktigt kall blond färg. supernöjd, och bild kommer förmodligen imon!

kollade även på den omtalade filmen "remember me", den va faktiskt ganska bra tillslut!



känner hur tråkig jag är här, men jag är sjuk, ni får ha lite överseende med det!
puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!