I JUST CAN´T STOP LAUGH

underbar helg säger jag bara! fredagen har jag ju informerat er om, lördagen blev lika awesome om inte bättre! jag hade kul även att jag va ensam tjej. först blev det tequilarace i hotellbaren, sen vidare till bryggeriet, ett lite b-ställe men det enda vi kom in på, trots att det va 20 där. bra musik & fint sällskap gjorde kvällen & natten kanon! slocknade 05,30 även då, men lätt värt!

bjuder på några bilder, tog tyvärr alldeles för få..

ullevi sx & fmx


fröken josie!


inte varje dag man ser en cross på krogen ;) här på parken


en trevlig norrman & jag


haha, nej jag är inte drogad, som jag ser ut att vara


lördagen har jag tyvärr inga bilder från.. sånt man alltid ångrar på morgonen när man vaknar! ska bättra mig ;)
visar mina inköp imorgon! idag har jag haft en mysig dag, först fika & planering av projektarbetet med josie, sen skola 1h, vi va förbi den nya frisörbutiken "här" och kikade. sen blev det fika med dessi, mucho trevligt!

pusss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!