NU BEHÖVER JAG ERAN HJÄLP :)

har äntligen fått tillbaka min dator, fixad av min snälla bror. blev en brunch idag på mackmakeriet med dessidarling, alltid lika trevligt. sen skola en sväng. genomgång av skäggklippning/fönvågor/herrklippning. nu ska jag be pappa wåge bli en skäggig man så jag har någon att öva på!

och nu till mitt stora problem & min fråga... (som ni förmodligen inte kommer svara på, men det vore kul om ni gjorde)...

HUR ska jag göra med mitt hår?

har länge funderat nu hur jag ska göra. ska jag spara eller ska jag klippa ännu kortare? såhär kort som jag har nu har jag ju aldrig tidigare haft.. tänker lite på balen... men, då finns ju löshår.. färgen kommer vara blond ett tag till framöver, dock ljusare än vad jag är nu.

BILD 1: (som det är just nu)



BILD 2: (som när jag tagit ut mina extensions och klippt det kort)



BILD 3: (med extensions)



BILD 4: (gammal, men långt & mitt egna hår)



BILD 5: (klippa kortare i nacken som miss richie)




nå, vad tycker ni?? något annat förslag? fram med språket!

Kommentarer
Stina

helt klart kort! tycker att du ska våga det finns ju löshår annars. (:

2010-11-09 15:50:03
Micke

Bild4 är extremt fin!

2010-11-09 19:50:10
evelina

tycker som bild 2 eller 5 :) men bild 4 är riktigt fin! :)

2010-11-09 23:27:20
URL: http://evelinawernersson.blogg.se/
Linnea

Jag tycker du ska ha kort hår Tina :)

2010-11-11 11:59:58
amanda dagens blogg tävling ♥

jag tycker att det va himla snyggt med ditt egna långa hår =) men vill du prova något nytt så klipp dig och som sagt OM du ångrar dig finns ju lös hår =)

2010-11-11 12:43:32
URL: http://amoriito.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!