MAMMA DAHL I ETT NÖTSKAL

dagens ilska går definitivt till sveriges väder. fan rent ut sagt vad arg man blir när man planerat med sin vän att åka iväg på nåt kul. i övrigt har det vart en bra dag, vi hade färglära & flätteknik med proffsiga marita från västerås idag. alltid kul med lite ny inspiration. imon har jag nada planerat nu, så vi får väl se. löning och jag har hittat ett par skinnstövlar som går på hela denna månadens lön.....

HAHA! nu glömde jag nästan.. det här med att göra bort sig måste ligga i familjen... mamma & jag va på nilson idag när jag prova stövlar, och då är det ju en såndär plastskena i som man måste ta ur när man provar. gav givetvis den till mamma. och när vi är påväg till bilen, vad har mamma under armen då? juste, precis DEN skenan med butikens namn på. det va bara att gå tillbaka till den gulliga killen... eller juste, klockan va 20 och a6 stänger, så han hade vevat ner porten eller ja, den. mamma fick knacka på fönstret och så fick han öppna så hon kunde lämna tillbaka den... good job lillis dahl!



natti!

Kommentarer
Emelie

Hahaha!!! Lilian Dahl är så jäkla skön!! ;)

2010-11-25 23:28:38
URL: http://emejlie.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!