MIA SKÄRINGER & FROZEN DIAMOND VISNING

det är faktiskt med flit som jag inte uppdaterat på några dagar.. tänkte ge er lite tid att fundera ut något bra svar på mitt förra inlägg, men icke. men tack ni 5 som tog sig an att lägga några ord!

nu till helgens stora händelse nr.1. i fredags var jag, toni, mamma & pappa i konserthuset på Mia Skäringer (Dyngkåt & hur helig som helst) som förövrigt är min favorit när det gäller komiker! vi satt på kanonplatser tack vare mammi. en show av henne själv kan man säga, grym tjej!



till helgens stora händelse nummer 2; Make Up Stores visning "Frozen diamond" på Karlssons salonger. jag & fyra klasskompisar (dessi, zara, isabella, malin) stog för stylingen av modellernas hår medan tjejerna på MUS sminkade dom. va på Karlssons kl.10 och höll på hela dagen. stressigt kan man säga, och mycket uppsättningar! men vi gjorde ett bra jobb tjejer & fick mycket beröm. visningen blev väldigt lyckad och efteråt stannade vi kvar på Karlssons för några välbehövliga drinkar ;) sen gick jag vidare till cbar & dansade med linnea, sedan fick jag skjuts hem av min snälla emelie!

här kommer lite backstagebilder på några av modellerna:

























VISNING, FROZEN DIAMOND

















och efteråt blev det några drinkar med mina classmates;





och idag har man ju mått som man förtjänar... men det vare värt :)
pusss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!