TIGHT FODRAL FÖR FRÖKEN DAHL

sitter & funderar på om jag ska ta mig ett varmt bad eller inte... med hårinpackning, ansiktsmask, peeling osv. skulle ju sitta fint! synd bara att man har 10000 andra saker att göra.




har dessutom hittat min nyårsklänning idag (eller rättare sagt min tredje, med tanke på att jag redan köpt två andra).. men den sitter som korvskinn, och ska jag, tina dahl, kunna ha ett sånt tight fodral måste även innehållet vara tight... lite att jobba på, JA! har haft en trevlig dag på stan med mami. shoppade allt annat än vad jag behövde som var ett par varma skor. ne, som vanligt kommer man ju hem med allt annat...

PUSS!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!