UPDATE SM UDDEVALLA!

hemma efter helgens andra SM-deltävling. mycket lyckad helg även denna, men så brukar det bli med bra människor omkring sig.

fredag; josie va inte där. jag tog det väldigt lugnt och la mig tidigt.
lördag; josie kom, kvalheat osv. gjorde vårat lilla uppdrag (har äntligen bilder!) sen på kvällen var fröken j för trött för att göra något (aka bakfull), så jag sysselsatte mig med att umgås med grabbarna istället. mycket trevligt.
söndag; tävlingsdags. fullspäckat schema för the gridgirls hela dagen och hann inte med så mycket mer än att hålla skyltarna och dela ut blommor och pokaler. bror min slutade på en 14:e och 18:e plats. tänk vad all vinterns chips och hårträning kan göra... ;)

lite pics på det? hann iaf fota lite, de bilderna jag är med på har dock mamsen fotat!




fan att denna blev suddig! toni goes nac nac








hihi, fler pics kommer!

pussnatti ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!