SM TIBRO



sitter i husbilen påväg hemåt nu. precis stannat och käkat pizza på BG:s enligt tradition. helgen har väl vart sisådär, men helt okej. har inte gått brorsans väg. har även vart mycket skador i helgen, ambulansen har åkt titt som tätt fram och tillbaka och hämtat folk. inget vidare.
vädret har iallafall vart bra, igår kunde vi ha shorts på oss!

har massa plugg nu, sen ska jag planera helgen. den här veckan är så jävla körig att jag lär slita röven av mig. måste träna med. och plugga x10. sen fyller jag år på torsdag, herregud. desirée och jag har pratat om att "nu är det bara 3 månader kvar... osv" nu äre snart 1 dag liksom. sjukt.

hoppas vi ses i BORÅS på fredag? SUPERCROSS JU! livet
ciao


Kommentarer
Micke

Du är väldigt fin i startgrinds kläderna:-D

2010-05-24 10:49:06
Desirée

HAHHA, Jag håller med Micke Tina ;) Det är sjukt vad laddad jag är tills på Lördag ;)!

2010-05-24 12:58:48
tina

haha, tackar för det =)

bra miss DJ, nu laddar vi som fan ;)

2010-05-24 19:34:21
URL: http://tinadahl.blogg.se/
Micke

Du behöver nog inte ladda så hårt du är en naturbegåvning:-)

2010-05-24 20:35:16

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!