HEJ DÄR

oj vilken dålig uppdatering det va här. nu är jag så trött så jag snart somnar på tangentbordet. hade en riktigt bra helg i göteborg, som sagt, där vill jag bo :) i måndags klarade jag av halkbanan som va grymt rolig. sen blev det mys och bio med min josie, ni måste se "the last song", lipade så vi vart dyngsura. igår hade jag körlektion, sen va vi duktiga_tjejer på extramatten. kom hem och min hjärna flippa ur vilket ledde till att jag sprang några kilometer i spåret (har ont i hela kroppen idag) sen har jag haft ännu en trevlig dag på praktiken!

långledigt nu, och har redan planer för hela helgen :) see u ♥

Kommentarer
evelina

den filmen är sjuuukt bra! :)

2010-05-13 20:25:49
URL: http://evelinawernersson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!