18 ÅÅÅÅÅR!



en glad 18-åring sitter här just nu!!!
dagen började med grattis här hemma, skippade engelskan. sen bjöd desirée mig på fika! fick även present; thomas sabo berlock: cocktailglaset! lite choklad med, tack söta!
i skolan blev det fler gratulationer! sen hem, ännumer grattis och sen hade mamma beställt prinsesstårta=min favorit. fick en thomas sabo berlock av dom med, dom ska fira mig mer på söndag!

ÄR SÅ HIMLAAAA GLAD! och TACK ännu en gång för alla grattis! ni gör mig så glad, detta är min bästa födelsedag! tack vare alla er. STOR PUSS


Kommentarer
Micke

Vad skönt att du blev nöjd med födelsedagen sötnos:-) men stackars anna bergendahl:-(

2010-05-28 06:28:09
Desirée

Den där Micke alltså :P

Kul att du blev glad :D !! PUSS PÅ DIG!

2010-05-29 12:02:26

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!