VILKEN FEST!

hemma från helt sjukt bra dagar! ganska sliten idag, gårdagen var helt amazing. bilder kommer! dagen började med lite kurs, sen after work och sen FEST! det var alltså jag, josse, lisa, ana, marcus och linus som va gänget från jordbron. sen va vi nästintill 200pers till från preem i hela sverige och partajade igår. sen sov vi på elite hotell i växjö, jag & josse hade ett eget rum såklart! haha, fint att jag fick sångarens visitkort med!

helt sjukt kul! kan inte riktigt hålla mig, så visar några bilder från after worken.. (de andra får jag inte visa förrens andra gänget vart där)

after work;
















nu blire pannkakor! de grova bilderna kommer alltså senare ;)
puss ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!