HOPPASHOPPASHOPPAS

jag och pappsen har precis skrivit ett muy important mejl. nu är det bara att hoppas!

har sovit bort några timmar av kvällen på soffan, och nu blir det sängen. har för första gången öppnat körkortsböckerna idag, känner att det börjar bli lite panik nu. måste skriva in mig, vill ju ha det där kortet när jag fyller. viiiilken lycka. sen fattas bara dodgen!

imon är det praktik! ska klippa pappa direkt på morgonen, så jag kör dit! spinning imon med, behövs med tanke på gårdagens kalorifest ;)



ibland saknar jag....

Kommentarer
emelie

Jag tränar ju fotboll på torsdagar! :)

Men duuuu, ska vi åka till London eller? :D

2010-03-10 20:52:14
URL: http://emejlie.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!