ROCK NIGHT!

nu har andra gänget vart på medarbetardagarna med preem, så måste berätta lite... kurs på dagen och sedan after work som jag sa. programledare till kursen var lennart r svensson, som är känd från bla. beck, parlamentet och liknande! när after worken var slut hade vi 1h på oss att fixa iordning oss till middagen. vi gick upp till hotellrummen och hade ingen aning om vad som skulle ske. på sängen ligger två paket till "tina dahl" & "josefin eriksson". vi öppnar och möts av en peruk, en tatuering och en t-shirt. på toadörren satt en affisch där det stod "rock night". det var alltså bara att byta om och försöka göra oss så rockiga som möjligt!

ner på middag och där blev det även rockmusik från ett grymt coverband! sen dans, dricka, tävlingar och ståhej! kul att se högsta cheferna dansa runt och ha kul! grymt rolig kväll!

antar att ni vill se lite bilder?... (fler på fejjan)

vårat gäng;


jag & lisa


linus, janne, jag, josse


min partybrud! ;)


härligt folk!




haha, nu börjar det gå vilt till! ana....


kändisen; sist men inte minst; josse, lennart, jag.


visst känner man igen honom från skådespelarrollerna!?

time to sleep!
PUSSNATTI

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!