MOT ELMIA, SEN HJO

kundpass igår, och det gick väl ganska bra. sen fick jag med mig dessi på spinning! sjukt jobbigt det var igår. har dessutom börjat få asont i mina knän (igen) så måste nog boka en tid hos farbror doktorn.. hemmakväll igår, toni va hemma som jag inte sett på huuur länge som helst. mysigt!

idag blire förhoppningsvis en kanondag. först till elmia inspiration (frisörmässa) sen tåg till skövde, förfest i hjo och 18-årsfest i HJO, vi ska fira jessica! ska bli riktigt skönt att bara komma iväg och festa lite! missar ju dock emmas 18-årsfest, lite tråkigt.

förra årets frisörmässa! här med bobby såklart


ska äta klart frukosten, sen får jag väl övningsköra lite!

PUSS

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!