YOU HAVE TO REALIZE

barnklippning idag i skolan, fick ta amys kund eftersom hon va sjuk. hoppas barnen tyckte det dög med tant tina istället!?.. gick iaf bra, och hon fick plattångslockar i håret innan hon gick. efter matten bar det av till el maco för att jobba. lärde upp lill-ida idag, hennes första dag bakom kassan. superkul! blir nog lite jobb på torsdag med. hej pengar! hej spendera! förlåt, spara menar jag ju...

praktik imon, och jag har nada koll på vad jag har för kunder. sen blire spinning med sandra! tänker fortsätta spinna tills mamma fått tag på knädoktorn eftersom jag tror att han kommer förbjuda mig.. det har blivit mitt knark, dock ett nyttigt sådant. BIG love to spinning

dags att tvätta bort klabbet i ansiktet sen sova en sväng. natti babes




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!