LOVELY DAY

nyss hemkommen från cicci där vi firade henne och carro. har vart en trevlig kväll för min del, jag och min man höll oss nyktra (som par tar man ju gemensamma beslut)! annars har dagen vart riktigt bra måste jag säga, askul i skolan, uppsättningar hela dagen och sen hade vi "utställning" i huvudbyggnaden! träningen va asrolig idag, så är riktigt nöjd med livet för dagen. tog lite pics i skolan som jag tänkte delat med mig av, men hittar inte sladden till telefonen..
& fint att jag la en bell mitt i stan innan, på parkeringen. en kille flinade åt mig, och jag utbrast "ojdå, hehe" reste mig snabbt och skyndade till bilen! förvånande att det hände mig? nej.

nu gott folk, är det dags att krypa ner in the place of the dreams. imon blir det jobb, sen till jannike!
natti ♥

Kommentarer
emelie

Gumman! ska vi ses på Tisdag?

2010-03-07 21:05:58
URL: http://emejlie.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!