KALORIERNAS DAG

sovmorgon är livet. hade bara svenska idag, sen blev det en sväng på a6 och en fika på nyöppnade espresso house. där blev det fetingfika med min favoritjossi. jossi åkte och tränade, och mamma och pappa kom och hämtade mig, så följde med dom och köpte ny cykel till mamsen. sen till eko som hade någon invigning, där de hade en 30m lång prinsesstårta som de bjöd på. kunde givetvis inte låta bli, så nu är jag lite desperat efter ett spinningpass imorron, men alla är ju fullbokade...

mamma och jag har haft en liten spa-kväll, så nu är det dags för bädden. natti ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!