IT SMELLS LIKE SHIT

praktiken gick kalas. permanent, slingkund och herrklipp! kom till jönne och gick till friskis, tjatade med johanna ett tag innan spinningen drog igång. och herregud, killen till höger om mig på spinningen hade en andedräkt som borde dödat både mig och killen jämte. kunde inte ens ha huvudet åt hans håll, utan fick flåsa på den andra killen istället, haha! jag blir inte förvånad om jag vaknar upp med nackspärr imon. ska inte ens förklara vilken blandning av dofter det var, kan säga att det luktade inte hallon iallafall..

är helt slut nu, och ska sova. imon blir det studiebesök i gränna och kolla när de gör polkagrisar! provsmakning med hoppas jag ;)

natti! ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!