HÄNDELSERIK KVÄLL!

haft en superbra kväll med micki, evelina, cicci, hanna & ellen. hemlagad pizza, let's dance och massa tjöt. gillar såna kvällar, har ju som sagt en liten svacka på partyfronten ;)

men vilken sjuk kväll! mamma skulle hämta mig och evelina ute i unnaryd, och när hon va påväg fick jag en äcklig känsla att något skulle hända, eller att nåt va fel. ringde mamma och kollade av läget, men det va lugnt. en stund senare ringer hon och säger att hon smällt med ett rådjur, vilket hon aldrig gjort på alla dom åren hon haft körkort. nu gick det ju bra, men jäkligt läskigt känsla. tror fasen att jag är synsk ibland.

sen när evelina skulle ta sin bil härifrån frågar mamma; stannar aldrig bilen när du kör? och eftersom det aldrig hänt säger evelina nej, aldrig. 10min senare ringer hon och säger att bilen dog i en kurva och hennes föräldrar är påväg att hämta henne. sjuk kväll.

dags för några timmars sömn nu, imon går tåget till skövde 08:01, då ska jag och josse styla modeller till en modevisning!
godnatt!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!