GOING OLD

är faktiskt inte festsugen ikväll heller, har tröttnat lite (haha, hörde ni) jag börjar bli för gammal.. istället tänkte jag ägna kvällen åt min kära evelina. tacopaj, godis, tjejsnack & melodifestivalen? tror på timoteij ikväll faktiskt. mig spelar dock ingen roll, är inte särkilt insatt i detdära.

nej, nu ska gumman gå och piffa till sig lite. herregud man kan inte se ut hur som helst en lördagkväll. det börjar ju spåra ur totalt. det där pensionsbrevet kanske inte satt så fel ändå, använder ju trots allt antirynk-kräm, fattas bara att synen blir sämre...


Kommentarer
Hanna =)

på en resturang på ryhov (: inte det bästa kanske men känns jätte skönt att ens ha fått något ! :D <3

2010-03-14 18:57:29
URL: http://hannaajosefsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!