FUNDERINGAR...

idag har jag fått brev från den allmänna pensionen..... hallå jag är inte ens 18bast liksom! men någon gång ska även t_dahl åldras...
håret sitter kvar, och jag är ingen chicken bitch. vi tog bort det guldiga partiet i mitt hår och la i en kall toning. målet är ju dock att bli ännu ljusare, men det kommer! jag och josse = a great team.

och sen måste jag avsluta med en sak jag och evelina har tänkt på... vi ständiga singlar som fortfarande inte riktigt lyckats, varför? det lustiga är att singlar dras till varandra, mina närmaste vänner är singlar allihopa i princip. är inte det konstigt?
jag har iallafall sluta leta nu. the perfect match kommer väl. eller född som singel = död som singel. haha återstår att se!



puss!

Kommentarer
E

har funderatt lite, kontaktannons kanske vore nåt? snygg, sexig och singel söker livspartner, vad tycks, nåt i den stilen kanske?? haha

2010-03-13 02:02:12
tina

haha, jag tycker det låter jävligt bra! vi kan ju göra ett försök!? menar vi vet ju hur det känns att misslyckas ;)

2010-03-13 14:28:22
URL: http://tinadahl.blogg.se/
E

precis, kan vara värt ett försök :P

2010-03-13 15:08:52

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!