STEKIGT

sitter och funderar på kvällen.. vad ska jag ha för outfit och hur ska jag ha håret? jobbigt att vara tjej. igår va jag med bästa jannike på piren. det blev pizza på amadeus och lite hangaround. jag körde igår, så blev en mycket lugn kväll, men trevlig! IKVÄLL däremot kör vi all in, jannike fyller år imon, så vi ska ut och härja ikväll.

ska ut och steka lite nu. sen blir det nog stan med mamsen! sjukt att jag dissade crossen för en gångs skull för en hemmahelg, pappa och toni åkte själva.. nästa helg blir det partaj, då fyller mitt hjärta josie hela 18år.



ciaobabes

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!