I KEEP DANCING ON MY OWN

vilken go helg! tänk att en söndagkväll kunde bli så grym, josses fest blev lyckad. jag hade hur kul som helst, haha, för er som sett mig iklädd simglasögon på fb kanske förstår.. däremot snodde någon mina favoritsolbrillor under kvällen, vad arg jag blir!!! visst, jag kan köpa ett par nya för några spänn, men det är inte det, det handlar om att folk inte kan skilja på deras grejer och andras. det finns alltid sånna typer på varje fest, och det tragiska är att det är någon av ens kompisar som man verkligen inte vill misstro. förstår inte! tog iaf tåget hem med dessi igår, och konstigt nog va jag inte bakfull för 5 öre. den gamla tina kanske är påväg tillbaka? det känns ju rättså gött med tanke på att det är midsommar och uddevalla de kommande helgerna. inte bra för levern alls.

har hunnit med att jobba idag 06-12. sen har jag haft lite ompyssling av mig själv. nu ska jag måla naglarna, kvällen är ännu oklar

lite bilder från söndagens röj (lugnet före stormen)

nathalie & jag


födelsedagsbarnet!


snyggjessi & snyggdessi!


partypeople


byebabes

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!