SUPERCROSS, FEST, KÖRKORT!!!!

herregud vilken dålig uppdatering det va här... jag börjar med det bästa
JAG HAR TAGIT KÖRKORT! i måndags för att vara exakt, SÅN JÄVLA LYCKA!!!

sen har jag hunnit med supercross i borås arena i fredags (ni som inte va där missade jävligt mycket!!) gick hur bra som helst för bror min. han vann första heatet, tvåa i andra och trea i la grande finale! han hade en glad lillasyster kan jag meddela er! RYDELL & QVICK spelade med, grym hon är. jag skulle ju inte jobba i fredags (trodde jag) men elin bad mig om ett uppdrag, och självklart ställde jag upp. va mekaniker och coach åt en liten 50cc förare, fick hjälpa dom att kicka igång hojen, hjälpa dom om dom krascha och rulla ut hojen till starten typ. träffade även på goa malin där, och tur vi hade varandra, så jäkla nervösa va vi... men roligt va det!
skulle egentligen ut på kvällen, men vi va för trötta så vi åkte hem till jönne istället.

lördag och festdagen med stort F. 30pers invaderade mitt hus för att fira mig ;) jag bjöd på grillat och förfest, sen blev det stan & in till rixfm-festivalen. saltkråkan en sväng med! trevlig kväll, fick massa fina presenter med och tack för ALL HJÄLP söta hanna och dessi, ni är guld värda.

och i måndags kirra jag då det eftertraktade kortet aka KÖRKORTET! så jääääävla gött.
ska kila nu. idag har jag haft praktik, och imon är salongen full med balkunder som ska sminkas och få fina uppsättningar, så åker nog dit :)
lovelove / t

Kommentarer
Desirée

<3!

2010-06-04 00:44:17

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!