PÅVÄG MOT LAPPLAND!!!

nu rullar bilen mot dalarna aka lappland! mamma kör första biten, sen tar jag över. har ju inte fått köra pappas bil sen jag fick körkort, av en anledning jag inte känner till, men nu så! min favoritbil. sen hade toni brännt en riktigt go cd-skiva som vi skulle ha på vägen upp men då funkar inte den i bilen, KUL. hoppas dom har cd-spelare på hotellet ;)

är riktigt laddad för denna helgen! har förresten köpt mig en ny dator med hjälp av min snälla bror. så nu slipper ni mig inte! haha. snart das för fikapaus! see u ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!